Mata pod maszynę.

Często szyję wieczorami. Stół mam spory, miejsce jest, ale nie przykrywam go niczym, przez co maszynę dobrze słychać. Nie tak, jak mojego poprzedniego Łucznika, ale jednak. Na kursie w CKP (Wykonywanie usług krawieckich) dziewczyny chcą szyć torbę na maszynę. Po zastanowieniu się stwierdziłam, że taka torba nie jest mi potrzebna. Nie mam w planach podróżować z maszyną. Za to mata wyciszająca odgłosy przyda mi się jak najbardziej.

Na przykład taka:

mata pod maszynę-wzór

Tę matę (i zdjęcie) znalazłam na craftsy.com i tam też znajduje się darmowy tutorial na nią.

Kiedy o niej pomyślałam, zaczęłam szukać odpowiednich tkanin. Znalazły się niespodziewanie szybko 🙂

IS_materiały na matęTeraz muszę tylko wymierzyć maszynę i dopasować projekt do moich potrzeb.

Skomentuj

