To, co lubię :)

Ostatnio lubię torebki. Oglądać, macać, szukać tutoriali, na podstawie których mogą powstać piękne cacka. Z tymi cackami to gorzej, bo najbardziej podobają mi się wielkie listonoszki z mnóstwem kieszeni albo podróżne torby. Na imprezę z taką nie bardzo się można wybrać 😛 Ale ja na imprezach nie bywam, za to w pracy, w szkole czy na wyjazdach – bardzo często.

No więc siedzę sobie na Pintereście i oglądam, zachwycam się a także zapisuję sobie darmowe tutki „na zaś”. Tych „nazasiów” mam już mnóstwo 😛 Dzisiaj dwa z nich, które najbardziej mi się podobają.

The Bia Bag

full_3442_81667_TheBiaBag_2Zdjęcie z tutka ze strony Craftsy.com

Podoba mi się w niej mnogość kieszeni, która – biorąc pod uwagę to, co zwykle noszę w torbie ze sobą – i tak będzie niewystarczająca 🙂 Ale na szczęście na super pakowną nie wygląda, więc jeśli sobie taką uszyję, mój kręgosłup będzie mi wdzięczny 🙂

The Ellie Travel Case

The Ellie Travel CasePiękny kuferek, który pomieści wszystkie kosmetyki eleganckiej damy w podróży. Instrukcja szycia znajduje się tutaj. Mam jeden taki, kupiony w sklepie, cudownie różowy (blee), do którego mieszczą się kosmetyki całej rodzinki. I za każdym razem, kiedy wyjeżdżamy gdzieś, przypominam sobie o tym wzorze, bo denerwuje mnie szukanie swoich rzeczy w tym różowym bałaganie.

Którą uszyć najpierw?

4 Comments

Skomentuj

