Czego nauczyłam się w poprzednim miesiącu?

Prawie codziennie uczę się czegoś nowego. Praca z dziećmi tego wymaga. Ale pomińmy sprawy zawodowe, pochwalę się tylko tym, czego uczę się w związku z pasją 🙂

  1. Konstrukcja wykrojów odzieżowych. Bawi mnie to, jest tu mnóstwo matematyki, którą lubię, wymaga to precyzji i dokładności. Umiem wyrysować różne spódnice, modelować spódnicę podstawową (żeby miała falbanki czy inne ozdoby) a także narysować wykrój spodni damskich i męskich. No nie powiem, że umiem z pamięci, ale mając obok książkę idzie mi to całkiem dobrze 🙂
  2. Zarządzanie czasem. Tu też nie doszłam jeszcze do ideału, ale od kiedy wzięłam się za planowanie i solidne wykonywanie planów, mam więcej wolnego czasu a mniej zaległości.
  3. Z drobniejszych rzeczy – nauczyłam się obsługiwać stopkę do lamowania i przystawkę do szycia w kółko 🙂
  4. Chciałam nauczyć się ekodrivingu – czyli ekologicznej jazdy samochodem, niestety, moje auto jakoś nie współpracuje z zawartymi w niej zasadami. Niby powinno mniej palić a chwilowe spalanie szybuje pod niebo.

A w następnym miesiącu nauczę się dużo więcej, bo kupiłam dzisiaj kilka książek, m.in. „Mindfulness. Trening uważności” i zabieram się za czytanie. 🙂

4 Comments

Skomentuj

