Wygrałam :)

Pokonała mnie choroba, ale nie kalendarz. Leżąc w łóżku przyszywałam te nieszczęsne guziczki. Pod koniec nawet zaczęło mnie to bawić 🙂 W szyciu woreczków wspomógł mnie mój nowy prezent imieninowy – overlock Janome ML 744D – cudo! Zdjęcie przy okazji, bo na razie mieszka w szafie.

No to kilka fotek kalendarza.

klaendarz z woreczkami1

kalendarz z woreczkami2

Tutaj lamówki na woreczkach wszyte za pomocą specjalnej stopki, o której wpis niedługo (razem z innym moim nowym skarbem – przystawką do szycia w koło).

lamówka na woreczkach

Maluch ucieszony, ja szczęśliwa, że kolejny UFO-k opuścił moją szafę.

Skomentuj

