Czas na szycie…

…i życie. Najlepiej, żeby jedno z drugim się nie kłóciło, no nie? 🙂 W pilnowaniu całości pomagają mi: zestaw kolorowych pisaczków 🙂 i takie cudo:

organizerJest to projekt Aliny z bloga www.designyourlife.pl a ten na zdjęciu zrobiłam sobie sama. Bo taka jest idea. Alina opracowała i udostępniła w tym miejscu pliki, które każdy może sobie wydrukować w dowolnej konfiguracji, złożyć i używać. Ja drukuję na 3 miesiące, mam na każdej stronie tylko jeden dzień, w którym mogę zaplanować m.in. wpis na blogu, jadłospis, dzień w godzinach 6 – 22, telefony do wykonania, itd. Są też strony do planowania tygodnia i miesiąca a także różne projekty okładek. Moją wybrała młodsza córa, dlatego taka tęczowa 🙂 Jak pomocnicy.

pisaczki

Jako że sam – nawet najpiękniejszy – organizer nie wystarczy, żeby coś się tworzyło, dołączyłam do wydarzenia na FB „52 projekty w 2015” ogłoszonego przez Yadis.

10896313_894408297277254_3768644269269809886_o

Plan jest taki, żeby zrobić w roku 52 projekty kreatywne, rękodzielnicze. Nie rzucam się na duże projekty, więc chcę pod koniec każdego tygodnia pokazać coś nowego. Jest jedno ale… Ten blog jest o szyciu, więc tutaj pojawią się tylko tematy związane z szyciem. Natomiast na blogu Swędzą mnie palce będzie można oglądać inne rękodzielnicze twory 🙂 I już w tę sobotę zapraszam Was tam, bo pokażę bransoletkę, która kilkanaście minut temu zeskoczyła z szydełka. Chociaż tutaj też by się nadawała, ale o tym napiszę w sobotę.

Skomentuj

