Wariacja…

…na temat sukienki The Carolina Dress ze strony Shwinandshwin.com.

Wzór jest darmowy, sukienka według autorek na 12-18 miesięcy, w tę bez problemu zmieściła się moja czterolatka, ale ona dość drobna jest. Radzę po prostu zmierzyć dziecko, zmierzyć wykrój i już wiemy, na czym stoimy.

Kto już zajrzał na stronę ten widzi, że: sukienka ma rękawek, układa się w linii A, z tyłu zapinana na zamek. Jej atrakcją jest przymarszczony kawałek w okolicy piersi. Dla mnie to atrakcja taka sobie, bo po przypatrzeniu się zdjęciom gotowej sukienki nie spodobały mi się dziwne fałdki, które tworzą się na końcu marszczenia. Co zatem zrobiłam?

W miejscu rozcięcia poziomego i marszczenia ciachnęłam całość – wyszedł karczek. Góry nie rozcinałam w pionie, dopasowałam tylko wielkością do tyłu. Zamek zrobiłam kryty i odpuściłam sobie rękawy (nie, żebym bardzo chciała ją mieć bez rękawów, po prostu tego jeszcze nie mam dobrze przećwiczonego 😛 ). Użyłam szarego materiału ubraniowego, nie gniecie się za bardzo, dość przyjemnie się szyje. I voila!

Carolina Dress - wersja 1Mała wystąpiła w niej w święta. Założyła do tego czarną koszulę w białe gwiazdki i wyglądała cudownie 🙂

Jest to pierwsza z wariacji na temat tej sukienki, mam jeszcze w głowie przynajmniej trzy pomysły.

Skomentuj

