Maty pod maszynę ciąg dalszy

Jakiś czas temu pokazywałam zdjęcie maty z kieszeniami pod maszynę do szycia, które zainspirowało mnie do stworzenia swojego egzemplarza. W tamtym wpisie znalazły się nawet tkaniny, które wybrałam do jej uszycia.

IS_materiały na matęOstatecznie do uszycia użyłam tej środkowej bawełny, w maszyny. Na spodzie znalazła się gładka zielona bawełna, do środka trafiła grubsza ocieplina. Całość pomógł mi utrzymać na miejscu klej do tkanin w spray’u, przez co pikowanie było łatwiejsze. Kieszenie ozdobiłam rypsową szeroką taśmą – czerwoną w białe kropeczki – a brzegi maty obszyłam lamówką.

IS_mata-lamówkaCałość prezentuje się tak, w komplecie z maszyną 🙂

IS_mata na wprost IS_mata po skosieDo kompletu mam jeszcze pokrowiec na nożyczki (niestety na razie bez zdjęcia) i worek na ścinki i nitki z poduszką na szpilki.

IS_igielnik z workiemJeśli ktoś ma ochotę uszyć sobie taki igielnik, radzę poszperać w tym wpisie na moim poprzednim blogu – jest tam link do tutoriala.

Skomentuj

